2011. november 22., kedd

Hajdú Zerowatt energiatakmosógép eladó sürgősen!!! - Jelenlegi ára: 12 900 Ft

Eladó egy nagyon megkímélt, keveset használt, rozsdamentes Hajdú Zerowatt energiatakarékos mosógép tökéletes működéssel. A kőműveseimnek köszönhetően olyan jól sikerült a fürdőszoba felújítása, hogy az eredeti tervezett helyére nem fér be és kénytelen vagyok egy keskenyet venni. A hibája annyi, hogy korábban is be volt építve és a tetejét leszedtem ami tulajdonképpen egy vékony farost lap vékony műanyag kerettel. A lapot megtaláltam, de a műanyag keretet nem. Esztétikai szempontból van csak jelentősége, mert a működését nem befolyásolja!
Mivel megvettem a másikat és ezt csak kerülgetem így sürgősen szeretném eladni.


Jelenlegi ára: 12 900 Ft

Az aukció vége: 2011-11-27 12:18
. Hajdú Zerowatt energiatakmosógép eladó sürgősen!!! - Jelenlegi ára: 12 900 Ft